Dev reklam

Bu Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Toplam 7 Yorum Yapılmış

  • Ishak
    2017-08-01 10:30:18

    Src yok diye arabayı bağla o arabayı baglayanıda yapmazsam adam degilim

    Cevap Ver 0 0
  • 15 temmuz
    2017-02-05 13:02:47

    ALLAH.TAN KORKUN ALLAH. TAN BU MİLLET DEVLET YAŞASIN DİYE KENDİ CANINI FEDA EDIYOR AMA SIZ BU INSANLARI AÇLIKTAN ÖLDÜRECEKSINIZ EL INSAF BE

    Cevap Ver 0 0
  • Hasan Demirci
    2016-10-08 20:25:58

    Çok büyük haksızlık var kursları zengin etme çabası insanlara sıkıntı çıkarma bu src çok gerekli ise sıfır dan ehliyet alımında sınıfına göre src egitimini de ver iki ayrı sıkıntı masraf çıkartma

    Cevap Ver 0 0
  • barış akgün
    2016-06-22 14:31:14

    yazıklar olsun nedemek 25.02.2003 tarihinden önce ehliyet alan herkez benim ehliyetim 28.02.2003 e d aldığım evraklarda iptal zihniyete bak ya benden evragımı alacan 4 teker süren şöföre mesleki yeterliliği var diyerek hakkımı teslim edecen bunun neresinde adalet

    Cevap Ver 1 0
  • üzeyir yıldız
    2016-04-04 13:15:00

    sayın yetkililer ben 34 yasinda 12 yillik munubus soforuyum ticari tasit kullanma belgem ve e sinifi ehliyetim var bakmak la yukumlu oldugum cocuklarim var ama ben bu konumda src sinavsiz alamiyorum sinavlerda yilda uc kez yapiliyo zor durumdayiz

    Cevap Ver 0 0
  • barış akgün
    2016-03-13 14:51:05

    ben src i desteklemiyor değilim yalnız bu işlerde sigortalılık süresi ile kesinleşmiş 10 yıllık profosyonel sürücülerin src lerinin iptalini ve sınava tabi tutulmalarını anlayamıyorum muhafiyet kanunu ise farklı bir sıkıntı, koyulan sınır tarihi 25.02.2003 bu tarihten önceki ehliyet deniliyor bu ülkede ulaştırma sektöründe 5 yıllık tecrübe gerçeği var ise bu muhafiyet kanunu ile ilgili tarihin dahada üst sınırlara çekilmesi gerekir bu tarihten önce ki bir b sınıfı sürücü belgeli bir şöför daha önce büyük araç tecrübesi olmamasına rahmen muhafiyet kanundan faydalanarak mesleki yeterliliği var sayılarak sınavsız src alabiliyor ancak 10 yıllık e ve d sınıfı ehliyetli bir sürücü ise sınava tabi tutuluyor yılda 3 sınav hakkı ne ki bu sunavları ilk girişte kazanmakta var kazanamakta 2 sınavla arasında nerdeyse 4 ay var ne yapsın bu aile babası nasıl geçinsin sayın yetkililer lütfen hakkı olana hakkını verin bu araçlara yeni çıkacak olanlara ise src i sınavla verin tecrübemden dolayı kazanılmış hakkımı iade edin çalışma özgürlüğümü elimden alacak bu anlamsız kanunun içeriğini tekrar inceletin

    Cevap Ver 0 2
  • Salih
    2015-12-01 17:50:06

    Yazin hemserim yeyici cok doyuramayiz allah korkusu yok ki bizim bakanlarda

    Cevap Ver 0 0


Editörün Seçtikleri

Video Galeri

Bugün Yazanlar

Tüm Yazarlar

Arşivde Ara

Son dönemin en iyi bilim kurgu filmi sizce hangisi?

  • Interstellar
  • Mad Max Fury Road
  • Terminator Genisys
  • Prometheus
  • Snowpiercer
  • The Martian

astropay